HTML

babadesign - kreatív ötletek kicsiknek és nagyoknak

Egyedi grafikai és dekorációs anyagok - nem csak babáknak!

Kapcsolat

Uhrner Gabriella

06 30 9 244 236

gabka@weddingdesign.hu

Utolsó kommentek

Közösségi oldal

Délutáni szieszta IV.

2011.03.21. 08:30 ...gabka...

A múlt heti csend és pihenés után folytatjuk a blog napi szintű írását! :)

Kezdjük is a hetet egy szundikálós fotóval, ahogy már megszokhattátok mostanában hétfő reggelente - ezúttal egy olyan választottam, ami egy régebbi grafikai tervemet juttatta eszembe.

Vicces ez a csipeszes-száradó ruhás megoldás, én is használtam ezt grafikai elemként, de nem voltam olyan elvetemült, hogy a gyermek is a száradó ruhák közé kerüljön felfüggesztve... Lehet, ez a következő lépés? :)

Ez volt az én munkám a csipeszekkel és Bazsival:

Most elkészítettem ugyanennek a tervnek a lány változatát is, lilában és rózsaszínben:

Ezeket a kártyákat egy oldalas nyomtatással javasoljuk, azaz a hátuljuk üres marad, itt aláírhatják a boldog szülők, vagy bármilyen személyre szóló üzenetet elhelyezhetnek ide.

Egyoldalas nyomtatás esetén kedvezőbb egységárakat tudunk kalkulálni, mint kétoldalas alkalmával. A pontos egységár a megrendelt mennyiség függvénye. Ha megtetszett ez a kártya, érdeklődj telefonon, vagy e-mailben!

Forrás: babadesign

Szólj hozzá!

Címkék: kislány kisfiú értesítő munkáink délutáni szieszta

A bejegyzés trackback címe:

https://babadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr332757875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása