HTML

babadesign - kreatív ötletek kicsiknek és nagyoknak

Egyedi grafikai és dekorációs anyagok - nem csak babáknak!

Kapcsolat

Uhrner Gabriella

06 30 9 244 236

gabka@weddingdesign.hu

Utolsó kommentek

Közösségi oldal

Nőnek, mint a bolondgomba...

2011.02.15. 09:37 ...gabka...

Amikor még én voltam kisgyermek, utáltam, ha a körülöttem élő, vagy vendégségbe érkező felnőttek azt mondták, hogy már megint milyen nagyot nőttünk, és rajtunk, gyerekeken látszik, hogy mennyire gyorsan szalad az idő (de ők persze nem öregszenek)... :)

Most már én is felnőtt vagyok és abba a korba értem, amikor a barátaim többségének már van babája, és tényleg elképesztő látni, hogy milyen változások történnek néhány hét, hónap leforgása alatt, amíg nem találkozunk, különösen a legelső években...

Mivel jól emlékszem a saját élményeimre, ezúton megfogadom, hogy nem fogok sosem hasonló szellemességeket mondani a környezetemben mozgó apróságoknak, nehogy engem is besoroljanak az idegesítő felnőtt kategóriába (aminek egyáltalán nem érzem magam)! :))

Ha már növekedés, mutatok Nektek egy bűbájos, falra festett magasságmérőt, amely stílusosan egy zsiráfot mintáz, melynek segítségével könnyedén nyomon követhető a kicsik változása.

A falfestés Monka keze munkáját dícséri!

Forrás: babadesign

Ajtófélfánál tollal bejelölgetett magasságértékek, bedátumozva, kinek volt meg? :)))

Szólj hozzá!

Címkék: szoba dekor munkáink

A bejegyzés trackback címe:

https://babadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr532662301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása