HTML

babadesign - kreatív ötletek kicsiknek és nagyoknak

Egyedi grafikai és dekorációs anyagok - nem csak babáknak!

Kapcsolat

Uhrner Gabriella

06 30 9 244 236

gabka@weddingdesign.hu

Utolsó kommentek

Közösségi oldal

A mi naplónk - 7 hónap, jóga, IKEA

2011.05.18. 08:45 ...gabka...

Drága olvasók, nézzétek el nekem, hogy kicsit kevesebbet jelentkezem, tartalék erőforrásaimat inkább az esküvős blogunkon használom ki - ott ugyanis dübörög a szezon - gyereket csinálni/nevelni meg egész évben lehet/kell. :))

A holnapi nappal hivatalosan már csak két hónap van hátra a terhességemből, és hazudnék, ha azt állítanám, hogy azóta jobban felkészült vagyok - bár tettem ez irányba komoly lépéseket: például voltam kismama jógán, és kibírtam röhögés nélkül, amikor (az egyébként profi és kedves) oktató az elején arra szólított fel, hogy most beszéljük meg a babánkkal, hogy jógázni fogunk... A hiba az én készülékemben van - úgy látszik, nem vagyok ehhez eléggé spirituális - de senki nem mondhatja, hogy nem teszek komoly erőfeszítéseket... :) Tanultunk egyébként csomó hasznos dolgot is, mindenféle lazító technikát, amelyet a szükséges időpillanatban előkapva segíthetünk magunkon, így mindenkinek tényleg csak ajánlom a kismama jógát, aki bírja a lassú mozgást - vagy ne edzésnek fogjuk fel, hanem használjuk ki azt a másfél órát, hogy kiszakadjunk a hétköznapokból - és szó se róla, ez utóbbi rám is nagyon rámfér. (De azért a kézisúlyzóimat nem cserélném el semmi pénzért, nekem ez a jóga nem helyettesíti a tornát, de jól kiegészítheti azt.)

Végül megosztok Veletek egy megfigyelést a szombati élményeimből építkezve: tudtátok, hogy az IKEA-ban meglehetősen magas az egy főre jutó terhes nők száma? Azt hiszem, ezennel megtaláltam a tudományos bizonyítékot a fészekrakó ösztön létezésére. :)

Sok napsütést és mosolyt mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: mi babanapló

A bejegyzés trackback címe:

https://babadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr82913012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása